<<< кері

        Бекітемін:

        Мектеп директоры:                     Ұ.Найманбаева

 

Қазақстан Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі

тәрбие тұжырымдамасындағы тәрбиенің негізгі бағыттарына

сәйкес жалпы мектепішілік  2012 – 2013 оқу жылына арналған

 тәрбие жоспары

 

 

Тәрбие бағыттары

 

Жүргізілетін жұмыстар

 

 

Өткізілу түрі

 

Мерзімі

 

Жауапты

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Азаматтық-патриоттық, құқықтық және поли-мәдениеттік тәрбие

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туын, Мемлекеттік Әнұранының мәтінін, Мемлекеттің Елтаңбасын орналастыру жұмыстарын ұйымдастыру

Ұйымдас-тыру, орналастыру жұмыстары

Қыркүйек

Н.Әлімбаев. Р.Жанкушева

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Туын енгізу, шығару және Әнұранын орындау рәсімімен жаңа оқу жылын ашу

Жиын

1 Қыркүйек

Мектеп әкімшілігі

Әр аптаның 1-ші күні сабақты Әнұранмен бастауды дәстүрге айналдыру

Әнұран орындау

Аптаның

1-ші күні

1-11 сыныптардың сынып жетекшілері,

пән мұғалімдері

Рәміздерім-мақтанышым

Тәрбие сабақтары

Қыркүйек

1-11 сыныптардың сынып жетекшілері

Ел ынтымағын аялаған Республикам менің!

Тәрбие сабақтары

Қазан

5-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Тамыры терең Тәуелсіздік»

Апталық

Желтоқсан

1-11 сыныптар,  тарих пән бірлестігі

«Туған елім тәуелсіз Қазақстан»

Патриоттық әндер байқауы

Сәуір

Б.Алдабергенов, тәлімгерлер,

5-8 сынып оқушылары

«Ұрпаққа ұран болған ұлы ерлік»

Апталық

Жиын

Мамыр

Н. Әлімбаев,

Х.Әлімбетов, тәлімгерлер

Әр айдың екінші аптасының жұма күні құқықты насихаттау және құқық бұзушылықтан сақтандыру күні

 

Насихат жұмыстары

Әр айдың екінші аптасы

Н.Әлімбаев, құқық пән мұғалімдері,

 8-11 сыныптар

Жасөспірімдер көп баратын көпшілік орындарға рейд жұмыстарын ұйымдастыру

Рейд ұйымдас-тыру

Жыл бойы

Н.Әлімбаев, «Жастар» ұйымы,

мектеп инспекторы

Тұрмыстық жағдайлары төмен отбасыларымен, жасөспірім  балалардың тәрбиесімен айналысатын ата-аналарды профилактикалық жұмыстар жүргізу, мектепішілік есепте тұратын кәмелетке толмаған қолайсыз отбасылардың тізімдік есебін жүргізу

Есеп жүргізу

Қыркүйек

Н.Әлімбаев, сынып жетекшілер

Оқушының мектептегі ішкі тәртіп ережесі

Әңгімелесу

Қыркүйек

Н.Әлімбаев, мектеп инспекторы

Педагогикалық ұжыммен бірге ата-аналар жиналысын өткізіп, мектеп инспекторының атқаратын жұмысын ата-анаға, жасөспірімге қояр талабын түсіндіру

Насихат жұмыстары

Қазан

Н.Әлімбаев, мектеп инспекторы

 

Мектеп мұғалімдерімен, мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, әлсіздерге күш көрсетіп, ақша талап ететін, жасөспірімдерді анықтап, сырттай бақылау жасау

Бақылау жүргізу

Үнемі

Мектеп әкімшілігі

Қиын оқушылардың ата-аналарымен сөйлесу, тәрбие жөніндегі педагогикалық -психологиялық кеңес беру

Педагогика-лық-психология-лық кеңестер

Қазан

Психологтар

«Қоғамды тану құқықтан басталады»

 

Кездесу

Қараша

Н.Әлімбаев,

8-11 сыныптар

Қылмыс пен құқық бұзушылықтың алдын алу, мектепішілік есепте тұрған оқушылардың үйірме секцияларға қатысуын тексеру

Бақылау

Жыл  бойы

Мектеп әкімшілігі

Жасөспірімдердің бос уақытын шектеу спортқа баулу мақсатында секцияларға қатысуын тексеру

Спорттық шаралар

Желтоқсан

Дене тәрбиесі пән бірлестігі

«Жасөспірім және қылмыс»

Тәрбие сабақтары

Қаңтар

8-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Балалар арасындағы қаңғыбастық, оның зияны»

 

Лекция оқу

Ақпан

Мектеп психологтары

Кәмелетке толмағандар арасында орын алатын суициалды жағдайлардың алдын алу

Лекциялар оқу

Наурыз

8-11 сыныптардың сынып жетекшілері, мектеп

психологтары

«Құқық әлемінде»

Айлық өткізу

Сәуір, мамыр

Тәрбие орынбасарлары, сынып жетекшілер, құқық пән мұғалімдері

              Мақсаты: Гуманизмге, қазақ халқының тарихы мен салтын, тілін сүю және құрметтеуге, оның таңдаулы дәстүрлерін сақтауға және оны дамытуға, Қазақстанның басқа халықтарының мәдениетін зерттеу және игеруге негізделген азаматтық ұстанымды және патриоттық сананы, құқықтық және полимәдениетті, әлеуметтік және діни төзімділікті қалыптастыру.

              Міндет: Оқушының бойында патриотизм,  азаматтық, төзімділік, рухани өнегелік, шымыр да белсенділікті қалаптастыру Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін оқушылардың қадірлеуін қалыптастыру.

            Нәтижесінде: Жақсы мен жаманды ажыратып, қоғамға тизігер пайдаларын ұғынатын, ел тарихы мен мәдениетін білетін, елдің саяси өмірі жайлы түсінігі бар тұлға қалыптасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухани – адамгерші-лік тәрбиесі

«Мектепке жол»,

«Бірінші рет, бірінші сыныпқа»

Қайырымды-лық акциясы

Тамыз, қыркүйек

Мектеп әкімшілігі, сынып жетекшілер

«Менің елім, менің тірегім»

Акция

Қыркүйек

Мектеп әкімшілігі

Жасөспірімдердің  бос уақытын ұйымдастыруға бағытталған

іс-шаралар ұйымдастыру

-          үйірмелер

-          спорттық секциялар

жұмысын жандандыру

Бақылау

Қазан

Мектеп әкімшілігі

Мектептегі жетім, жартылай жетім, әлеуметтік тұрмыс жағдайы төмен оқушыларды анықтап, оларға көмек көрсету

Мәлімет дайындау

Қараша

Мектеп әкімшілігі

Қорғаншылықтағы оқушыларды анықтап, жұмысын жандандыру

Бақылау

Үнемі

Тәрбие орынбасарлары

Мешіт жанындағы қысқа мерзімді оқуларға  тартылған оқушылар жайлы мәліметтер дайындау

Мәлімттер алу

Үнемі

Сынып жетекшілер

Діни меркелердің сабақ уақытында пайдалануына және оқушылар арасында насихатталуына жол бермеу

Бақылау

Жыл бойы

Тарих пән мқғалімдері

Діни экстремистердің террорлық әрекеттерінен хабардар ету

Жиын

Жыл көлемінде

5-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Кітап – рухани құндылығымыз»

Конферен-ция

Желтоқсан

Кітапханашылар

«Иман – адамгершілік кепілі»

Кездесу

Қаңтар

8-9 сыныптардың сынып жетекшілері, ауыл имамы

«Адам мен қоғам өміріндегі адамгершілік тәрбиесінің ролі»

Лекция

Наурыз

10-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Сыйласаң – сый көресің»

Тәрбие сабақтары

Сәуір

1-4 сыныптардың сынып жетекшілері

              Мақсаты: Өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістіретін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыру.

              Міндет: Өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның моральдік қасиеттерін қалыптастыру.

            Нәтижесінде: Ізгілікті адамгершілікке жат әркеттер туралы түсінік қалыптасады, өз ойын ашық айтатын тұлға тәрбиеленеді.

 

 

 

 

 

 

Отбасы тәрбиесі

Сынып жетекші-оқушы –ата-ана арасындағы Үш жақты келісім-шарт жасау

Келісім-шарт жасау

Қыркүйек

1-11 сыныптардың сынып жетекшілері

Ата-аналардың әлеуметтік жағдайын зерттеу

Зерттеу жұмысы

Уақытын-да

1-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Толағай»

Отбасылық жарыс

Қазан

Тәлімгерлер

«Сіз балаңыз туралы не білесіз?»

Тест Сауалнама

Қараша

Мектеп психологтары

«Әкем мақтанышым»

Тәрбие сабақтары

Ақпан

1-7 сыныптардың сынып жетекшілері

Ананы ұлықтауды әлем бізден үйренсін

Тәрбиелік шаралар

Наурыз

8-10 сыныптардың сынып жетекшілері

Қыздарға кеңес

Гинеколог-пен кездесу

Сәуір

Қыздар ұйымы

«Әкем, анам және мен»

Спорттық жарыс

Сәуір, мамыр

Тәлімгерлер

             Мақсаты: Адамдар арасындағы оңтайлы және эмоцияналды көңіл-күй қарым-қатынасы арқылы адамшершілік, рухани және гуманитарлық құндылықтарға басымдық беруде әлеуметтік-тарихи тәжірибені таратудың анықтаушы құрамдас бөлігі болып саналады. Қазақстандық қоғамның  жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау.

             Міндет: Кішіге қамқор, үлкенге құрмет көрсетуге, отбасы дәстүрін, ата-баба салтын сақтауға баулу.

            Нәтижесінде: Отбасы мүшесі ретінде өз міндетін орындауда жауапкершілікті сезініп, отбасы тарихын жете түсінуге үйренеді.

 

 

 

Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптас-тыру

«Мектебім – алтын ұям»

Шығармашылық байқау

Қыркүйек

Қазақ тілі пән мұғалімдері

«Өзін-өзі таныған адам өзгені де тани алады»

Мұғалімдер-ден тест

Қазан

Психологтар

«Мен кіммін?»

Тренинг

Қараша

Өзін-өзі тану мұғалімдері, психологтар

«Өзіңді тексер»

Тест

Желтоқсан

Психологтар

«Мен отбасының қорғанымын»

Тәрбие сабақтары

Қаңтар

1-5 сыныптардың сынып жетекшілері

«Табиғатты аялайық»

Сурет көрмесі

Ақпан

2-4 сыныптардың сурет пән мұғалімдері

«Өзіңе сенімділік неден құралады»

Тренинг

Наурыз

Психологтар

«Менің адам бойындағы бағалайтын қасиетім»

Пікірталас

Сәуір

7-8 сыныптардың сынып жетекшілері

              Мақсаты: Өзін-өзі тану жастарға қоршаған ортаны түсінуге, оған өзінің қатыстылығын саналы сезінуге, қоршаған ортаға өзін көзқарасын, жалпы адамзаттық құндылық ұстанымында жүйелеу, өзінің өмірлік ұстанымын анықтауға көмек беру үшін қажет. Өзін-өзі тану өзін дамытудың, жеке тұлғаның дербес белсенділік көрсетуінің, өзінің қабілеті мен әлеуеттік мүмкіндігін ашу.

              Міндет: Оқушылардың шығармашылық және танымдылық істерге араласуға дайындығын, өзін-өзі көрсете білу үшін білімділігін қалыптастыру. Сыныптас құрбыларының қадірін білуге өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

             Нәтижесінде: Адам өзінің дербес өсу және өзін-өзі жетілу қабілетіне ие болады, адам толысуын, өмір рахаты мен оның мәнін жете түсінеді.

 

Әлеуметтік мәнді және жеке қасиеттерін қалыптас-тыру

«Тіл тағдыры-ел тағдыры»

Дебат

Қыркүйек

10 сыныптардың сынып жетекшілері

«Бес нәрседен қашық бол»

Әдеби – монтаж

Қазан

Тәлімгерлер

«Мені түсін»

Тренинг

Қараша

Психологтар

«Парасат – ақыл-мінез жарастығы»

Пікірталас

Ақпан

Қыздар ұйымы

«Мен және мен сүйетін орта»

Шығармашы-лық байқау

Наурыз

Қазақ тілі пән бірлестігі

«Мен елімнің ертеңімін»

Ертеңгілік

Сәуір

2-4 сыныптардың сынып жетекшілері

              Мақсаты: Тұлғалық қасиет әлеуметтік қарым-қатынас жүйесінде өзіне  тән тәртіп стилі, шығармашылық пен дербестікті дамытуға, қоғамдағы өзгерістерден тең әсер алу, белсенді өмір ұстанымында болуға ықпал жасау.

              Міндет: Тұлғалық қасиет, әлеуметтік қарым-қатынас жүйесінде өзіне  тән тәртіп стилі, шығармашылық пен дербестікті дамытуға, белсенділікке баулу.

             Нәтижесінде: Әлеуметтік қарым-қатынас жүйесіндегі тәртіпті сезініп, әлеуметтік бейімділігі дамиды.

 

 

 

 

Экология-лық тәрбие

Оқушылардың экологиялық санасын қалыптастыру, экологиялық тәрбиелілігін дамыту

 

Үнемі

Сынып жетекшілер

Табиғатты тани біл

Сурет көрмесі

Қазан

2-4 сыныптардың сурет пән мұғалімдері

Қазақ жеріндегі табиғи апаттар

Лекция

Қараша

8-10 сыныптар, география пән мұғалімдері

«Өмір сүр, Жер Ана!»

Конферен-ция

Ақпан

География пән мұғалімдері

«Экология және біз»

Тәрбиелік шара

Наурыз

Биология пән мұғалімдері

Туған ауылымның табиғаты

Асфальтқа сурет салу

Сәуір

3-6 сыныптардың сынып жетекшілері, Р.Рахметова

«Жер ананы жасыл күйінде сақтайық»

Көгалдан-дыру жұмыстары

Сәуір

Н.Әлімбаев

«Жасыл өлкеге өз үлесімізді қосайық»

Акция

Сәуір, мамыр

Н.Әлімбаев, сынып жетекшілері

              Мақсаты: Адамның бойына табиғатқа әдепті көзқарастың және оған қарым-қатынастың қалыптасуы мен дамуын, табиғи ресурстардың  жағдайына жеке жауапкершілік сезімін және адамдардың олармен парасатты іс-әрекеттерін болжайды. Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен, қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғауды, елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз ету.

              Міндет: Оқушы бойына табиғатқа әдепті көзқарастың қалыптасуы мен дамуын, табиғи ресурстар жағдайына жеке жауапкершілік сезімін қалыптастыру.

             Нәтижесінде: Табиғат заңдылықтарын түсініп, табиғат тағдырына жауапкершілік артады.

 

 

 

 

Эстетикалық тәрбие

«Алтын күз-2010»

Мерекелік кеш

Қазан

Сынып жетекшілер,

 2-4 сыныптар, 8-11 сыныптар

«Сымбатты болу сұлулық белгісі»

 

Лекция

Қараша

Қыздар ұйымы 8-11 сыныптар

«Қазақтың күй өнері»

Тәрбие сабақтары

Қаңтар

5-7 сыныптар сынып жетекшілері

«Сегіз қырлы бір сырлы жігіт сұлтандары-2011»

Байқау

Ақпан

Тәлімгерлер,

5-8 сыныптардың сынып жетекшілері

«Сен сұлу» бағдарламасы

Тәрбиелік шара

Наурыз

Тәлімгерлер, қыздар ұйымы, 8-9 сыныптар

«Қуыршақ театрлары»

Жарыс

Сәуір

4-5-6 сыныптардың сынып жетекшілері, тәлімгерлер

              Мақсаты: Рухани-адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыруды көздейді. Адам бойында қазіргі кезең дамуының маңызды міндеттері болып саналатын өнер құралдары арқылы анағұрлым жоғары сана-сезім, тұжырымдамалы ойлауға қабілет, әлемді тұтас бағамдай білетін, өзінің дербес шығармашылық қызметімен әлемдік құндылықтар туралы танымын толық іске асыратын ұжымда жұмыс істеуге бейімді, мәдениет әліменде және адамдармен қарым-қатынасты қалыптастыру.

              Міндет: Рухани-адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыру.

             Нәтижесінде: Рухани-адамгершілік құндылықтарды бағалай алатын, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды зерделейтін тұлға қалыптасады.

 

 

 

 

 

 

Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптас-тыру

«Денсаулық фестивалі-2010»

Фестиваль

Қыркүйек

Дене тәрбиесі пән бірлестігі

Спорт секцияларының жұмысы

Бақылау

Үнемі

Мектеп әкімшілігі

Спорттық жарыстар, спорт турнирлері

Жоспарлы өткізу

Уақытын-да

Дене тәрбиесі пән бірлестігі

Қазақстан Республикасы «Темекі шегушіліктің алдын алу және оны шектеу» туралы Заңына сәйкес ұстаздардан қоғамдық орындарда темекі тартуына тыйым салу

Бақылау

Үнемі

Мектеп әкімшілігі

Оқушылардың есірткімен психотропты заттарды тексеру жұмысын жүргізу, әсіресе сабаққа үнемі кешігіп, себепсіз сабақтан қалатын оқушыларды үнемі назарда ұстау

Бақылау

Жыл бойы

Мектеп әкімшілігі

Медициналық тәуелсіздік орталығымен бірігіп, темекі шегуге, норкомония, токсикомонияға бейім оқушыларды зерттеу

Сауалнама алу

Қазан

Мектеп психологтары

«Жас өкпе темекімен ысталмасын»

Лекция

Қараша

8-9 сыныптардың сынып жетекшілері

«ЖҚТБ – қастерлі дерт»

Апталық

Қараша, желтоқсан

Р.Жанкушева, сынып жетекшілер

«Жат қылықтан аулақ болайық, замандас»

Тренинг

Қаңтар

Психологтар

«Салауатты өмір салтын сақтау – болашақты жақтау»

Спартакиада

Ақпан

Дене тәрбиесі пән бірлестігі

«Нашақорлық-Қазақстанға төнген қауіп»

Апталық

Наурыз

Р.Жанкушева, сынып жетекшілер

«Бүгінгі Нашақор-ертеңгі қылмыскер»

Тәрбие сабағы

Сәуір

5-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Адам бақытының бірінші байлығы»

Шығармашы-лық байқау

Сәуір, мамыр

Қазақ тілі пән мұғалімдері

              Мақсаты: Жастардың бойына психикалық тұрақтылықты және тиімді кәсіби қызмет қажеттілігін қамтамасыз ететін салауатты өмір салтын дарыту мен жеке тұлғалық сапаны қалыптастыру мақсатын қояды. Оны іске асыруға алдын алушылық білімі кіреді. Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиеленушілерді сан алуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық жұмыс барысында жүзеге асыру.

              Міндет: Оқушыларды салауатты өмір сүре білуге тәрбиелеу, денсаулықты сақтау туралы сана-сезімдерін жетілдіру.

             Нәтижесінде: Адам ағзасы мен физикалық, психикалық, рухани саулығының байланысын ұғынады, спорт түрлеріне қызығуы артады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Еңбек және

экономика-лық тәрбие

Оқушыларға еңбек туралы, оның өнімі туралы білім, кәсіби маңызы туралы түсінік бере отырып, шығармашылық әрекеттерге қалыптастыру

Бақылау

Үнемі

Технология пән бірлестігі

Мектеп шеберханаларын, мектеп ауласын үнемі таза ұстап, ретке келтіріп отыру

Бақылау

Үнемі

Мектеп әкімшілігі

«Отбасында еңбекке тәрбиелеу үшін қажетті жағдайлар жасаудағы ата-ананың міндеті»

Ата-аналармен әңгіме

Жоспарға сәйкес

Ата-аналар ұйымы

Экономикалық сана, экономика негіздерінен терең мағлұмат беру. Экономикалық жағдайларға өз өмірін бейімдей білуге қалыптастыру

 

Үнемі

Сынып жетекшілер

«Ауданымыздың Еңбек Ерлері»

Зерттеу

Қазан

Сынып жетекшілер

«Қанағат – ол да бір дәулет»

Тәрбие сабақтары

Қараша

5-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Менің ата-анамның мамандығы»

Шығармашы-лық байқау

Желтоқсан

Қазақ тілі пән бірлестігі

«Ата-баба мұрасын сақтаймыз және дамытамыз»

Қолөнер көрмесі

Наурыз

Тәлімгерлер, технология пән бірлестігі

«Кәсіпкерлікке кең өріс»

Пікірталас

Қаңтар

10 сыныптың сынып жетекшілері

«Жасыл ел» бағдарламасына байланысты көгалдандыру жұмысы

Көгалдан-дыру- көркейту айлығы

Сәуір, мамыр

Н.Әлімбаев, сынып жетекшілер

              Мақсаты: Жасөспірімдердің  және жастардың өзіне-өзі қызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын, еңбек қызметінің сан алуан түрлеріне адалдықпен, шығармашылық және  жауапкершілікпен қарап, ұжымда, топта жұмыс істей білу икемдігін қалыптастырады; адамның жеке шеберлік, белсенді және болмысымен беріліп іс-әрекет жасау, қажетті ресурстарды жұмылдырып, істің мәнісін дұрыс бағалап, өз іс-әрекетінің қажетсіз қалмауына мән беріп, олардың түпкілікті тиімділігін тиянақтап жаңа өндіріс және қоғам жасауды көздейді..

              Міндет: Тұлғаның өзіне-өзі қызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын, еңбектің сан алуан түрлеріне шығармашылық және жауапкершілікпен қарау икемдерін қалыптастыру.

             Нәтижесінде: Ұжымда, топта жұмыс істей білу икемділігі қалыптасады, экономика туралы ұғым-түсінігі дамиды.

 

Кәсіби шығармашы-лық тәрбие

«Мамандықтар әлеміне саяхат»

Тәрбиелік шаралар

Қазан

9-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Мен қалаған мамандық»

 

Сауалнама

Қараша

Психологтар

«Мамандықтың бәрі жақсы»

Саяхат шоу бағдарлама-сы

Қаңтар, ақпан

9-11 сыныптардың сынып жетекшілері

«Бүгінгі оқушы-ертеңгі студент, болашақ маман»

Тәрбие сабағы

Наурыз

11А,Б,В сыныптардың сынып жетекшілері

«Бағдарлы оқыту-өмір талабы»

Конферен-ция

Сәуір

10А,Б,В сыныптардың сынып жетекшілері

«Мамандықты таңдап ал да, кәсіп қыл»

Апталық

Сәуір, мамыр

5-10 сыныптардың сынып жетекшілері, бағдарлы оқыту орынбасары, психологтар

              Мақсаты: Кәсіби және жеке құзыреттілік көзінің мәнін қалыптастыруды және білім алушылардың дәстүрлі және кәсіби қауымдастық құндылықтарын игеруін, кәсіби әдеп нормаларын сақтауын болжайды. 

             Міндет: Өз қабілеттерін бағалау арқылы түрлі кәсіби мамандықтарға қызығушылығын ояту, мамандық  таңдауға бағыт беру.

             Нәтижесінде: Өз мүмкіншілігін бағалап, болашақ мамандығына дайындық жасап үйренеді,мамандық таңдауда адаспайды.

 

Коммунакивті мәдениетті қалыптас-тыру

«Тіл табыса білейік»

Пікірталас

8-9 сыныптар

Қазан

Сынып жетекшілер

«Көңіл-күйге ортақтасу»

Жаттығу сабағы 5-7 сыныптар

Қараша

Сынып жетекшілер

«Тапқырлай сайысы»

Сайыс

6-7 сыныптар

Қаңтар

Тәлімгерлер

«Айна» ойыны

Ойын

5-6 сыныптар

Ақпан

Сынып жетекшілер

«Қарым-қатынас мәдениеті дегеніміз не?»

Пікірталас

8-11 сыныптар

Наурыз

Сынып жетекшілер

«Сені түсінсе-сол бақыт» тұжырымға қосыласың ба?

Ойталқы

8-9 сыныптар

Сәуір

Сынып жетекшілер

                Мақсаты: Тәртіп қағидасын анықтайды, құндылықтар жүйесін, идеяларды, нормаларды айшықтайды және шығармашылық қызметте өзінің дербестігін көрсетуде қарым-қатынасты ұйымдастыруға, байланысты орнатуға, оларды дамытуға, келісуге тәртіпке келтіруге және түзетуге көмек беру.

              Міндет: Қарым-қатынас мәдениетін дамытып, топтық қатынас орнатуға өз-ойын ашық жеткізе алуға баулу.

             Нәтижесінде: Адамдық қасиеттің сыйластықта екендігін ұғынады, қарым-қатынас мәдениеті жетіледі.

 

Интеллек-туальді мәдениетті қалыптас-тыру

«Тілім-тарих қазынам»

Апталық

2-11 сыныптар

21 қыркүйек

Қазақ тілі пән бірлестігі

«Сағындым сыңғыр үніңді күміс қоңырау»

Жиын

1-11 сыныптар

1 қыркүйек

Мектеп әкімшілігі

«Кітап-білім бұлағы»

Кітапханаға саяхат

 1-4 сыныптар

Қазан

Кітапханашылар

«Білімділер ұмтылыңдар!»

Марафон

5-11 сыныптар

Қараша

Момынқұлов Е, Мұсабаева Д

«Жыл оқушысы-2010»

Байқау

1-11 сыныптар

Қаңтар

Мектеп әкімшілігі

Абай оқулары

Байқау

8-11 сыныптар

 

Ақпан

Қазақ тілі мұғалімдері

ХХІ ғасыр көшбасшысы

Сайыс

10 сыныптар

Наурыз

10 сыныптардың сынып жетекшілері

 

Зияткерлік ойын Алтын қақпа

Сайыс

 5-7 сыныптар

25 мамыр

Сәуір

Тәлімгерлер

«Жыл үздіктері»

Байқау

1-11 сыныптар

 

Мектеп әкімшілігі

               Мақсаты: Білім алушылардың белсенді ойлау қызметінің дамуын, олардың сана сезімінің сенімді және қажетті біліммен толығуын, ақыл-ой қабілеті мен білімге құмарлығын дамыту.

              Міндет: Белсенді ойлау қызметінің дамуын жетілдіру, білімге құштарлығын шыңдау.

             Нәтижесінде: Өзіндік ізденіс пен білім алу қабілеті артады, меңгерген білім, білік, дағдысын көрсетуге талпынады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hosted by uCoz