Тәрбие үрдісін мектепішілік бақылау
Р/с |
Жүргізілетін жұмыстар түрі |
Объектісі |
Мерзімі
|
Күтілетін нәтиже
|
1 |
Тәрбие жоспарының орындалуын бақылау |
1-11 сыныптар бойынша |
Әр тоқсанның соңында |
Жоспарлы істердің толық орындалуын қамтамасыз ету, мониторингісін шығарып отыру |
2 |
Әдеп сабақтарына ену
|
1-11 сыныптар бойынша |
Кесте бойынша |
Сабақтардың сапалы өтуіне қол жеткізу, жаңа технология-ларды меңгерту |
3 |
Апталық қорытынды жиын өткізу |
1-11 сыныптар бойынша |
Дүйсенбі күндері |
Аптаның үздігін ең төмен класты анықтап жұмыс жасау |
4 |
Үйірмелердің, клубтардың, секциялардың жұмысына қатысу |
Үйірме мүшелері, жетекші-лері |
Кесте бойынша |
Кеңес беру, жақсы жұмысты марапаттау |
5 |
Ата-аналар жиналыстарына қатысу |
2-11 сыныптар |
Әр тоқсанның соңында |
Ата-анамен байланысты нығайту |
6 |
Тәрбиесі қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың өз дәрежесінде болуын бақылау |
Мектептегі аудандық есептегі оқушылар |
Күнделікті |
Оқушылардың есепте болмауына қол жеткізу, құқық бұзушылықтың алдын алу |
7 |
Кластарда кәсіби бағдардың өз дәрежесінде берілуін бақылау |
2-11 сыныптар |
Жоспарға сай |
Оқушылардың мамандығын адаспай табуына көмектесу |
8 |
Мұғалімдердің, оқушылардың кезекшілігін бақылау,басшылық жасау |
5-11 сыныптар |
Күнделікті |
Мектептегі қалыпты ахуал оқушылардың мектеп ережесін сақтауына, уақытпен жұмыс жасай білуге дағдыландыру |
9 |
Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау
|
Сынып жетекшілері |
Күнделікті |
Мектептегі қалыпты ахуал,оқушылардың сабаққа кешікпей келуіне қол жеткізу |
10 |
Ашық әдеп сабақтарына қатысу,талдау |
Сынып жетекшілер |
Секция отырысында |
Үздік сабақтарды насихаттау |
11 |
Мектепшілік форма сақтау |
Сынып жетекшілер |
Үнемі |
|
12 |
Тазалық жұмыстарын қадағалау |
Сынып жетекшілер |
Сейсенбі жұма |
|
13 |
Оқушы тұлғасының тәрбиелік деңгейін анықтау |
Сынып жетекшілер |
Тоқсан соңында |
Мониторингілеу Диагностикалау |
14 |
Ата-аналар комитетімен жұмыс |
Тәрбие орталығы |
үнемі |
Ата-анамен байланысты нығайту |
15 |
Тұрмысы төмен отбасы балаларына құрғақ тамақ берілуін ұйымдастыру |
|
|
Аз қамтамасыз етілген отбасы балаларына көмек |
16 |
Мөлтек аудандар бойынша оқушылардың әлеуметтік жағдайын анықтау, көмек көрсету |
|
Қайырымды лық акциялары кезінде |
Қайырымдылық көмек |
17 |
Мектеп тәлімгерінің, медбикесінің, аспазшының жұмысын қадағалау |
|
Үнемі |
|
18 |
Оқушы күнделігінің жүргізілуі |
|
Айына 1 рет тексеру |
|
19 |
Оқушылардың жеке бас тазалығын,қатысуын және форма сақтауын ата-анадан талап етіп отыруы |
|
Сынып жетекшілері |
Бірыңғай талап |
20 |
Отбасы мен мектеп арасындағы байланысты барынша нығайту,балаларға деген тәрбиелік ықпалдың бірізділігін қамтамасыз етут |
үнемі |
Сынып жетекшілер |
Бірыңғай талап,нәтижелі тәрбиеге қол жеткізу |
21 |
Ата-аналарды мектепшілік іс-шараларға тарту |
Кесте бойынша |
Ата-аналар ұйымы |
|
22 |
Жалпы орта білім беру процесінің ілгерлеуіне ықпал етіп отыру |
Мерзімінде |
Ата-аналар ұйымы |
|
23 |
Ата-аналардың үнемі байланыста болуын ұйымдастыру және олардың талап тілектерін жазатын |
|
|
|